Tre nya kunder till Obeya

Grattis till oss som förstärker vår kundlista med tre nya samarbeten! Vi välkomnar Friskis&Svettis Riks, Riksteatern och Astma- och Allergiförbundet – tre nya kunder som vi ser väldigt mycket fram emot att jobba med.

Samarbetet med Riksteatern rör satsningen ”1 000 dagar kultur”, ett initiativ som ska öka medvetenheten kring kulturens roll fram till valet 2022 och bidra till politisk förändring. För Friskis&Svettis Riks arbetar vi med allt från hands on-pr till långsiktiga strategier, och uppdraget för Astma- och Allergiförbundet rör en kampanj inom ett nytt jämställdhetsprojekt.

– Det är alltid extra roligt när vi får förtroende att bidra till den typ av positioneringsarbete och relationsbyggande kommunikation som de nya uppdragen innebär. Där har vi visat oss väldigt starka, säger Obeyas VD Maria Hazard.

Föregående
Föregående

Obeyas trendspaning januari 2020

Nästa
Nästa

Canan Yasar i juryn för Guldägget 2020